Avatar billede peter_damgaard Nybegynder
27. juni 2008 - 19:53 Der er 3 kommentarer

java xml til asp webside

Hej

Jeg har prøvet at søge efter svar på det her selv, men jeg er ikke helt sikker på hva' jeg skal søge efter

Mit problem:
Jeg har et javaprogram som laver en xml fil med data, som jeg skal have sendt videre til en asp side, som ligger online.
Hvordan jeg forbinder og sender xml filen fra java programmet til asp siden? så havde jeg tænkt at jeg skulle lave noget asp kode til at tage imod denne xml-fil og sætte den ind i en database. Jeg er dog ikke helt klar over om dette er den rigtige vej at gå, jeg er åben for forslag. Jeg vil undgå at man skal ind på selve websiden og uploade xml-filen.

På forhånd tak for hjælpen
Venlig hilsen
Peter
Avatar billede arne_v Ekspert
27. juni 2008 - 20:09 #1
Lav en HTTP POST med HttpURLConnection paa Java siden.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. juni 2008 - 20:10 #2
Jeg har eksempler paa HTTP POST paa lageret. Men jeg kan bixe et specifikt eksempel
engang i weekenden.
Avatar billede peterdamgaard Nybegynder
28. juni 2008 - 02:12 #3
jep - det virker vidst som en drøm... Jeg skal bare have gang i sådan noget med DataOutputStream er jeg kommet frem til. Men jeg vil meget gerne have et eksempel alligevel. Så er det bare asp delen jeg mangler