Avatar billede teamet Nybegynder
27. juni 2008 - 17:33 Der er 1 kommentar

Synkronisering mellem linux og m600i

Hejsa

Jeg har lige installeret suse 11.0. Jeg vil så rigtig gerne have min kalender fra telefonen over i et kalenderprogram (anvender sunbrid, men er fleksibel, hvis det er lettere på andr emåder) og sat op så de kan synkronisere med hinanden. Jeg har prøvet kitchensync, som vist kører på opensync, men uden resultat. Jeg skal i programmet angive en placering af den kalender jeg gerne vil sync'e med? Nogen som har gode erfaringer med dette og evt har en løsning?

Telefonen er en SE m600i med UIQ 3.0
Avatar billede teamet Nybegynder
27. juni 2008 - 17:56 #1
Hov det skal siges at jeg uden problemer kan komme i kontakt med telefoner over både bluetooth og med kabel. Med kabel bliver hukommelseskortet fundet, men med bluetooth kan jeg komme på den interne hukommelse, men også lave noget 'object push', hvilket lyder som noget der skal bruges?