Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2008 - 23:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gratis Antivirus og Firewall

Hejsa.

Er der nogen son vil anbefale et godt gratis antivirus program og et godt gratis firewall.

Jeg bruger lige nu Avast antivirus, men har fundet ud af at det tit nægter at læse mange af de internetsider som jeg besøger, ordenligt ind.
Det drejer sig om sider jeg har meget stor tillid til og som ikke har særligt meget fancy grafik på siderne.
Avast læser dem kun halvt ind, og når jeg slår den fra køre det fint med at læse de sider.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. juni 2008 - 23:55 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
27. juni 2008 - 07:03 #2
Du kan jo prøve AVG 8.0 antivirus og Comodo firewall så er du dækket ind.
http://www.pcworld.dk/download/12/1580 her henter du AVG 8.0
http://www.download.dk/index.asp?Kat=sikkerhed&subkat=antivirus&prog=32690&program=Comodo%20Antivirus her kan du hente Comodo.
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2008 - 22:28 #3
Har brugt AVG som silbidor anbefalede, så smid lige et svar for point..

Tak for hjælpen
Avatar billede Jensen DK Novice
01. august 2008 - 06:23 #4
Den bliver du glad for, den snupper alt hvad der kommer, indtil nu hos mig.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2008 - 08:00 #5
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man lukker / giver point i sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2008 - 02:40 #6
Er problemet løst?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. september 2008 - 07:06 #7
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at makere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2008 - 14:38 #8
Det må du meget undskylde.
Jeg har fået løst mit problem og takker for hjælpen.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. september 2008 - 14:43 #9
alshock skal du ikke afslutte spørgsmålet med at give point?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. september 2008 - 14:44 #10
Vi krydser hinanden, takker for point.