Avatar billede danhan1 Nybegynder
25. juni 2008 - 12:06 Der er 3 kommentarer

"rigtig" HDMI udgang på grafikkort

Hej Eksperter

Jeg leder efter et grafikkort der har "rigtig" HDMI udgang!

Jeg skal ikke benytte computeren til at spille krævende spil på, hvorfor jeg ikke er indstillet på at betale alt for mange penge for et sådant kort.

Nogen bud??
Avatar billede kfz Nybegynder
25. juni 2008 - 15:27 #1
f.eks. denne: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=396197&searchArea=&Soegeord=
under 300 kr, men kan så heller ikke meget mere end det.

skal du afspille bluray eller HDDVD på computeren?
Avatar billede danhan1 Nybegynder
30. juni 2008 - 13:35 #2
Tak for svaret. jeg har købt kortet, men kan ikke få lyden over... Ved du eller andr hvad man skal gøre! Jeg har prøvet deres support side, men uden held!
Avatar billede kfz Nybegynder
30. juni 2008 - 15:10 #3
der burde være et stik på grafikkortet, som du kobler sammen med det lydkort eller bundkort(samme stik som man bruger til at få lyden ud til fronten af kabinettet).