Avatar billede MarkA Praktikant
24. juni 2008 - 23:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at overføre data i et link

Jeg sidder og leger lidt med et info-system som jeg er ved at lave og tænker på om det kan lade sig gøre med nogenlunde dette her

<a href=\"test_reply.php?reply_id=$reply_id?post_id=$reply_post_id\">Reply</a>

altså så man overfører 2 stk data eller mere. Kan godt se at dette eksempel ikke går men kan det lade sig gøre med noget lignende eller skal jeg bare lave en form med nogle input felter der er hidden?
Avatar billede coderdk Praktikant
24. juni 2008 - 23:03 #1
Anden ? skal være &amp; så vil det virke
Avatar billede coderdk Praktikant
24. juni 2008 - 23:03 #2
I.e. <a href=\"test_reply.php?reply_id=$reply_id&amp;post_id=$reply_post_id\">Reply</a>
Avatar billede MarkA Praktikant
24. juni 2008 - 23:09 #3
mange tak for hjælpen. det var det der skulle til. poster du ikke et svar så jeg kan tildele dig points
Avatar billede coderdk Praktikant
24. juni 2008 - 23:15 #4
Ellers tak, bare behold dem til en anden god gang :)
Avatar billede MarkA Praktikant
24. juni 2008 - 23:16 #5
takker og bukker;)
Avatar billede MarkA Praktikant
24. juni 2008 - 23:16 #6
...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. juni 2008 - 23:20 #7
Og et enkelt ord om sikkerhed: når nogen ser en url på formen

  test_reply.php?reply_id=1122&post_id=7913

vil man selvfølgelig prøve at skrive nogle andre numre, for at se hvad der sker. Det skal så helst ikke i dit tilfælde afsløre oplysninger, som man ikke har ret til at se. Vel?