Avatar billede dstjulle Nybegynder
24. juni 2008 - 14:38 Der er 1 løsning

phpmyadmin problemer

hej til jeg alle

jeg er lige nu ved at lave lige i phpmyadmin og jeg få denne fejl hele tide kan i hjælp mig med havd der er galt ???

tbl_replace.php: Missing parameter: goto (FAQ 2.8)

(og der står)

2.8 I get "Missing parameters" errors, what can I do?
Here are a few points to check:

In config.inc.php, try to leave the $cfg['PmaAbsoluteUri'] directive empty. See also FAQ 4.7.
Maybe you have a broken PHP installation or you need to upgrade your Zend Optimizer. See http://bugs.php.net/bug.php?id=31134.
If you are using Hardened PHP with the ini directive varfilter.max_request_variables set to the default (200) or another low value, you could get this error if your table has a high number of columns. Adjust this setting accordingly. (Thanks to Klaus Dorninger for the hint).
In the php.ini directive arg_separator.input, a value of ";" will cause this error. Replace it with "&;".
If you are using Hardened-PHP, you might want to increase request limits.
The directory specified in the php.ini directive session.save_path does not exist or is read-only.
Known limitations

og hvad det betyder det ved jeg ikke
Avatar billede dstjulle Nybegynder
04. juli 2008 - 10:44 #1
har løst problemet

ved at updatere