Avatar billede simon_the_s Nybegynder
24. juni 2008 - 12:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

AMI bios menu - hvordan?

hej - jeg sidder her med en ami bios, på et ECS p4s5a/dx+ mobo, og den nægter mig adgang til bios menuen - fløjter bare videre og starter windows op.
har spammet del og samtlige f-taster men intet virker, har aldrig været ude for det før, så har brug for et godt råd til hvad jeg skal gøre for at  komme ind  i menuen.

på forhånd tak

hilsen simon
Avatar billede peet-49 Novice
24. juni 2008 - 12:56 #1
Du trykker DEL under opstart.
Avatar billede simon_the_s Nybegynder
24. juni 2008 - 12:57 #2
ja det skriver jeg jo jeg har prøvet :)
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
24. juni 2008 - 13:02 #3
Jeg har før set at problemet er at du har et trådløst tastatur, og bios ikke finder dit keyboard før den er videre fra login skærm. Løsningen er at finde et 'gammelt' ps2 keyboard, og slutte det til.
Avatar billede simon_the_s Nybegynder
24. juni 2008 - 13:14 #4
prøver jeg
Avatar billede simon_the_s Nybegynder
24. juni 2008 - 14:40 #5
hej scuba - det var godt nok kun et usb-tastatur - men det virede at skifte til et gammelt ps2 - smid et svar :)
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
24. juni 2008 - 17:05 #6
super du fik det til at virke. Der sker altså bare nogen gange med de nye USB tastaturer (har dog ikke prøvet det med lednings USB, men flere gange med trådløst USB)...af samme grund har jeg selv 2 PS2 keyboards liggende :)
Avatar billede peet-49 Novice
25. juni 2008 - 14:03 #7
Det er dog stadig DEL, du har brugt.