Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
23. juni 2008 - 17:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Modul/Add-in programering

Jeg har her på det sidste hørt mange snakke om Add-in programing.
Dog er det ikke rigtig lykkes mig at finde en side hvor der forklare hvordan man kan gøre dette.

Jeg sidder f.eks. med en form for data kontrol program lige pt hvor programmet går går en database igennem og sammenligner værdier og tester på en masse ting.
Resultatet vises så på 2 forskællige måde.
Der er en tråd som køre hver 10 min og lave nogle "Ballon tip pop ups" hvis der er kommet en fejl.
Der ud over kun man trykke på en knap og så en detaljeret liste over fejlne i database.

Så er så en masse forskellige processer pt, f.eks. Kontrol af kunder, af fragter og af negativ profit osv.
Så jeg tængte at dette program kunne være rigtig godt at lave noget "add-in" kodening med hvor hver af de forskellige test måder var et add-in.
Da jeg i min kode nu bare har det hele som classes, det er lidt rodet :D

Så er der en af jer der kende et link til et sted hvor jeg kan komme godt igang med at lave sådan et program om til et modul program.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2008 - 17:32 #1
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
23. juni 2008 - 19:29 #2
Nej, men det vil jeg begive mig til nu.
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
23. juni 2008 - 23:55 #3
arne_v kan du ikke skrive noget som et svar? det var en rigtig god artikel.
btw ved ikke hvorfor dette topic endte op i ASP.net, det var ment til C#
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juni 2008 - 00:29 #4
svar