Avatar billede anders_cp Nybegynder
23. juni 2008 - 16:09 Der er 1 løsning

Stored Procedure og pivot-tabel

Hej
Jeg vil gerne kunne bruge en Stored_procedure til en pivot-tabel. Min Stored Procedure tager en variabel.

Meningen vil så være at man skal kunne vælge sin variabel i stored proceduren. Kan dette i det hele taget lade sig gøre?

Ved Google har jeg fundet:
http://www.mydatabasesupport.com/forums/sqlserver-odbc/185875-connect-excel-pivot-table-sql-server-stored-procedure.html
som kort sagt siger at man skal ændre sql forespørgslen i pivoten til (i mit tilfælde) : EXEC Service.dbo.nlx_PartsOver1Repair.

Jeg får beskeden:
Procedure 'nlx_PartsOver1Repair' expcects parameter '@Months' which was not supplied

Hvilket vender tilbage til mit første spørgsmål: Kan det lade sig gøre med en parameter i Stored_Procedure til en pivot?
Avatar billede anders_cp Nybegynder
25. juli 2008 - 10:52 #1
Lukker