Avatar billede mksamegro Nybegynder
22. juni 2008 - 21:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Office 2007 prøveversion inst. med Vista

Jeg har købt en bærbar hvor Office 2007 var medinst. i en prøveversion. den kan anvendes 25 gange. Da jeg hellere vil bruge min oprindelige 03´er har jeg førsgt at slette den men får hele tiden at vide at der ikke er adgang til den gyldige sprogpakke der skal anvendes til at slette 2007.

Jeg har forsøgt at køre hele geninst. af Windows Vista men uden resultat. Er der nogen der kender problemet og dets løsning.

vh
Mikie
Avatar billede hcma Novice
22. juni 2008 - 21:57 #1
normalt bør du kunne afstallere det helt efter bogen:
Kontrolpanel -> Programmer -> Programmer -> Funktioner; find det der og afinstaller
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juni 2008 - 21:57 #2
En korrekt fejlmelding er altid godt at søge på....
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juni 2008 - 21:58 #3
(Har søgt på det du skriver = 0 resultat)
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2008 - 21:59 #4
Har du brugt programmerne i Office 2007 pakken?
Måske en eller flere af programmerne i 2007 Office-pakken er angivet til "Installeres, første gang det bruges"

Jeg ved ikke om det gør nogen forskel.

Måske følgende hjælper:
1. Afslut alle 2007 Office-programmer.
2. Klik på Start, klik på Kør, skriv appwiz.cpl, og klik derefter på OK.
3. Vælg den version af 2007 Office-pakken, der er installeret på computeren, på listen Installerede programmer og opdateringer.
4. Klik på Skift.
5. Klik på Reparer, og klik derefter på Fortsæt.
6. Når reparationen er udført, skal du klikke på Fortsæt. Klik derefter på Ja for at genstarte computeren.
Avatar billede mksamegro Nybegynder
24. juni 2008 - 15:31 #5
det ovenstående virker ikke. Men jeg videregiver her et link til et program der ser ud til at virke rimeligt godt til flere ting:

http://www.pcdecrapifier.com/download

Men ellers tak for hjælpen