Avatar billede froc Nybegynder
20. juni 2008 - 17:26 Der er 4 kommentarer

Installet vista og xp

Hej..

Men kæreste com gik ned. Så kunne jeg ikke få den til og boot. Så jeg tog harddisk og satte den over i min computer og installe vista på den. Men da jeg satte min harddisk til igen vil den ikke starte op på den. Den skriver:

Windows kunne ikke starte på grund ag problemer med konfigurationen af hardwaren til hraddisken.
Den valgte startdiskettekunne ikke læses. Kontroller boot-stien og hardwaren til harddisken.
Se i windows-dokumentationen for at få oplysninger om krav til hardware og diskkonfiguration, yderligere oplysninger kan findes i hardware-referencemanualen
Avatar billede kabbak Professor
20. juni 2008 - 18:56 #1
Man kan kun installere på en anden computer, hvis de er 100% ens i hardware.
Avatar billede froc Nybegynder
20. juni 2008 - 19:32 #2
Nej.. for det ene er en bærbar og den er en std com..
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2008 - 20:38 #3
JO!
Du kan ikke installere Vista på en pc med anden hardware og bare få det til at virke!!!

kabbak har 100% ret.
Avatar billede frand Nybegynder
20. juni 2008 - 21:01 #4
Du kan evt kigge på sysprep