Avatar billede srnavipartner Nybegynder
15. juni 2008 - 17:36 Der er 4 kommentarer

PHP udvikler søges

Er du god til PHP?
Er du interesseret i at arbejde for en virksomhed i vækst?
Er du åben overfor udfordringer?
Arbejder du godt i travle omgivelser?

Hvis du siger ja til nogle af spørgsmålene, kan det være det er dig jeg søger.

Jeg er leder af Navipartners webafdeling og vi søger en eller flere erfarne PHP-udviklere, både fuldtid og freelance.
Vi har en webshop som har sin oprindelse i OScommerce, men er dog efterhånden sin egen. Vi udvikler hele tiden nye features til shoppen samt opgradere/optimere de eksisterende.
Vi har brug for en PHP-udvikler som kan kode hvad det skal være i PHP, men det er ikke et krav at kende til OScommerce.
Kan du ajax, javascript eller lignende er det fedt, men igen ikke et krav.

Du skal være god til:
- PHP
- MySQL

Du må gerne have erfaring med:
- AJAX
- Javascript
- HTML
- CSS

Send mig en mail med dit cv eller links og forklaringer til hvad du tidligere har lavet.

Løn efter aftale og kvalifikationer.

Glæder mig til at høre fra dig,

Hilsen Simon
Avatar billede jonhauge Nybegynder
15. juni 2008 - 18:25 #1
kontakt gerne mig på 31 62 62 04 eller jon@relationhouse.com

mvh

Jon Hauge
Avatar billede glasir Nybegynder
16. juni 2008 - 12:19 #2
Hvis du kan vente til efter august så har jeg jeres php, html og css mand. Ring på 31 10 01 33 eller skriv til rsk@glasir.dk.

Og så er vi også rigtigt skrappe til flash.

Med venlig hilsen

René Skovbo Korsbæk
www.glasir.dk
Avatar billede srnavipartner Nybegynder
17. juni 2008 - 08:48 #3
Tak for jeres henvendelse. Jeg har svaret på det jeg finder interessant.

Skulle andre ville i kontakt med mig kan I skrive til sr@navipartner.dk

/Simon
Avatar billede olebole Juniormester
17. juni 2008 - 21:01 #4
<ole>

glasir >> http://www.eksperten.dk/regler.phtml - § 2.1.6

/mvh
</bole>