Avatar billede kingdingaling Nybegynder
15. juni 2008 - 12:47 Der er 1 kommentar

Laptop stickers.?

Hello

Har lige bestilt en novabook Xlerator SE, super fed bærbar synes jeg selv, dog er bagsiden af skærmen lidt kedelig da den bare er sort, smag og behag ved jeg godt, men nu var det så at jeg ville vide om der var nogen herinde der havde personlig erfaring med og købe stickers beregnet til og sætte på sin computer, og om der evt var nogen herinde der lå inde med et link til en god side.?

På forhånd tak...
Avatar billede haverslev Novice
15. juni 2008 - 13:55 #1
Du kan få dit billede eller hvad du evt. ønsker her, men det er meget meget vigtigt at du renser laptoppen meget grundig - inden du sætter coveret på.
Tillige skal du sørge for, at du sætter "filmen" på fra midten og derefter ud mod siderne, samtidig med at du bruger en blød klud til at "påtrykke" filmen og fjerne evt. luftbobler
Hvis blot der er den midste tendens til fedtede fingre på den, så holder det max 14 dage og dne penge er spildt :-)
http://www.datamarked.dk/193/