Avatar billede curriculum Nybegynder
21. juni 2001 - 12:24 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

E-mail formular !

Kan nogen oplyse mig hvor jeg kan finde en e-mail formular med tilgængelig Java source.... ?
Jeg har tænkt mig at tilpasse forularen selv.
-Magni
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juni 2001 - 12:26 #1
en java eller ASP/PHP/CGI mail??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juni 2001 - 12:26 #2
De fleste formmails er bygget op omkring eller af denne:

http://worldwidemart.com/scripts/formmail.shtml
Avatar billede curriculum Nybegynder
21. juni 2001 - 12:27 #3
CGI, idet jeg ikke kender meget til ASP og PHP
Avatar billede elgrego Nybegynder
21. juni 2001 - 12:30 #4
det kan være, du kan bruge noget her:
http://www.html.dk/artikler/00012/#hvem

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juni 2001 - 12:30 #5
Du skal have adgang til CGI for at kunne bruge det her.

Anyway har din udbyder med 95% sikkerhed installeret scriptet i forvejen - Så hvorfor bruge dit eget?? Du bestemmer jo selv hvordan designet skal være....
Avatar billede disky Nybegynder
21. juni 2001 - 12:37 #6
nikolajdu: vi er i en java gruppe og der bliver nævnt java i spørgsmålet, hvad for et sprog tror du så det skal være i ?

Den bedste løsning ville være JSP.
Avatar billede thums Praktikant
21. juni 2001 - 13:34 #7
Disky.... nu er det du glemmer de endeløse diskutioner vi har haft før i tiden.... DER ER INGEN DER UNDERSTØTTER JSP UNDER 200MB!
Avatar billede disky Nybegynder
21. juni 2001 - 13:35 #8
thums: og hvad så ?? JSP er stadigvæk det bedste server side scripting sprog der findes.
Avatar billede lbhansen Nybegynder
24. juni 2001 - 20:31 #9
thums >> Hvis du mener udbydere? så kan man altid ligge sine jsp´er på mycgiserver.com, de har fået noget fornuftig hastighed, og er ret commited til java platformen
Avatar billede curriculum Nybegynder
23. juli 2001 - 13:07 #10
elgrego: dit svar er super, det er genialt til novice brug, tak.
Avatar billede disky Nybegynder
23. juli 2001 - 13:08 #11
curriculum: den formmail han henviser til er jo ikke i Java
Avatar billede elgrego Nybegynder
23. juli 2001 - 14:33 #12
Curriculum : Jamen, det glæder mig da, at du kunne bruge det!
Avatar billede curriculum Nybegynder
27. juli 2001 - 20:53 #13
Formmailen Elgrego var noget jeg kunne bruge til min e-mail formular, så du får dine point. Tak -
Avatar billede elgrego Nybegynder
27. juli 2001 - 22:47 #14
Yes Yes Yes - mine første points på eksperten.dk!
Jeg takker og bukker......
Avatar billede disky Nybegynder
30. juli 2001 - 08:26 #15
curriculum: Man kan jo bare undre sig uver hvorfor pokker du spørger i en java gruppe når du ikke ønsker et Java svar.