Avatar billede bongii Nybegynder
12. juni 2008 - 15:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Avanceret søging.

Jeg har ikke kunne finde denne funktion, så jeg går ud fra at den ikke findes på E.

1) Det kunne være lækkert at kunne søge i forskellige kategorier. F.eks. vælge kun at søge i "ASP".

2) Datosøgning. Mange søgninger giver ingen mening at få resultater fra 2002 osv.

Ovenstående 2 forslag vil gøre søgningen langt mere effektiv og spare for en masse tid når der skal bladres igennem hundredevis af urelevante poster
Avatar billede snowball Novice
12. juni 2008 - 16:00 #1
1) Det kan du allerede. Ved at "gå ind" i den pågældende kategori - f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/ASP/ - og så folde feltet "Fritekst søgning" ud. Så søger den kun i den kategori.

2) Vi ved det godt. Den nuværende søgemaskine er elendig, men den vil blive forbedret i den nye version af Eksperten.

I mellemtiden kan du med fordel søge via Google ved at skrive "site:eksperten.dk søgeord" når du søger.

Snowball / Admin
Avatar billede bongii Nybegynder
12. juni 2008 - 16:12 #2
Tak :)
Avatar billede showsource Seniormester
06. juli 2010 - 23:55 #3
Det er faktisk fint at få gamle søgninger med, men muligheden for at sortere på dato vil være super !
Og som standard nyeste spm. først på en søgning !
Avatar billede showsource Seniormester
06. juli 2010 - 23:56 #4
Det bør i min verden være rimelig nemt at lave ??????????