Avatar billede dytti Novice
12. juni 2008 - 11:21 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

word xp lukker ned

Jeg hentede for nylig en word skabelon på nettet, og da jeg skulle bruge den, lukkede word ned af sig selv.

Nu kan jeg ikke starte word. Den åbner, og lukker så med det samme.

Jeg har kørt div. virus og spywarescan (med AVG og Superantispyware), og de har ikke fundet noget.
Jeg har afindstalleret hele office xp pakken, og kørt en rengøring af registreringsdatabasen, og geninstalleret office xp.
Det har ikke hjulpet.

Jeg kan ikke huske hvad skabelonen hed, så jeg kan ikke finde den igen.

Forslag til løsning af problemet modtages med kyshånd.

Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
12. juni 2008 - 11:25 #1
Du kunne måske prøve at slette eller omdøbe Normal.dot. Det kan jo være noget har lagt sig i den. Normal.dot vil blive dannet når du starter Word, og den ikke findes i forvejen
Avatar billede dytti Novice
12. juni 2008 - 11:43 #2
Mystiskt - Jeg har ikke nogen fil som hedder Normal.dot
12. juni 2008 - 12:05 #3
Tips: Du skal også søge i skjulte mapper/filer + "systemfiler" ...
Avatar billede dytti Novice
12. juni 2008 - 13:11 #4
Heps! Jeg fandt den, og slettede den.
Ved opstart af word kom den her frem http://www.dytti.dk/box.JPG Og da jeg trykkede "End" slukkede word, og kunne atter ikke starte. Altså samme problem som før.
Avatar billede dytti Novice
12. juni 2008 - 13:54 #5
Har fået det til at virke.
Slettede Office xp samt Normal.dot.
Genstartede pc'en og geninstallerede office.

Smider i svar? I hjalp mig begge på vej. Takker
12. juni 2008 - 14:13 #6
Ping...
(Bare en lille smule *S*)
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
12. juni 2008 - 14:20 #7
Godt at du fik det til at virke!
Avatar billede dytti Novice
13. juni 2008 - 07:46 #8
Pong - Tak for hjælpen begge