Avatar billede baadbygger Nybegynder
11. juni 2008 - 09:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatering XP2 til XP3-Forsvundet download.

Jeg ville opdatere fra XP2 til XP3.
Download lykkedes men blev afbrudt under indstallering.
Nu kan jeg ikke genstarte og forsætte..

Hvor finder jeg den downloaded updatering?
-Et ny download tager over en halv time..Og det må vel være muligt at finde filen i en download manager eller ?

(Brugte IE)
Avatar billede peet-49 Novice
11. juni 2008 - 09:25 #1
Søg på SP3 i SØG
Avatar billede j3ppah Novice
11. juni 2008 - 10:25 #2
hvis du bare går ind og sætter den til at downloade igen kørere den igennem på 2 secs, fordi den selv genkender at den ahr filen...
Avatar billede baadbygger Nybegynder
12. juni 2008 - 16:24 #3
Så er jeg på igen.Mit modem var nede.

Tak for hjælpen.
peet-49: Jeg prøvede,men intet der..

j3ppah: De 2 sekunder blev nu til temmelig mange flere.-Og måtte omstartes flere gange.På grund af langsom forbindelse eller Microsoft's underlige opsætning ved jeg ikke.

Hvad er egentlig grunden til at downloadmanageren ikke er hos modtager ??

  -Læg et svar og pointene vil gå videre..:)
Avatar billede j3ppah Novice
13. juni 2008 - 08:17 #4
Ja windows er ikke altid så smarte :)... mange andre programmer lægger jo downloadmanageren ved brugeren, så hvis du bliver afbrudt, kan den starte videre derfra hvor den er kommet til...

hmmm... hvis du ikke føler mit svar hjalp noget kan du jo bare afslå og tage dem selv :)...

men var da godt det kom til at virke igen!
Avatar billede baadbygger Nybegynder
13. juni 2008 - 11:07 #5
-Mente nok der var et og andet jeg havde gennemskuet idet her besynderlige IT univers.

Hvis der blev konstrueret andet dagligdags grej efter samme principper ville de mest væsentlige funktioner jo gå i stå øjeblikkeligt..!!
Tak for svar..Fik mig ledt på rette spor.

Værsågod..
Avatar billede j3ppah Novice
13. juni 2008 - 11:15 #6
hehe :D