Avatar billede pad Nybegynder
10. juni 2008 - 23:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg folk til at kunne ændre sine oplysninger?

Hej jeg er ved at lave et brugersystem og jeg ville gerne ha lidt hjælp til at lave så at brugerne kan ændre deres egne oplysninger ?
Avatar billede Mik2000 Professor
11. juni 2008 - 00:16 #1
Det er nok svært at svare på d fra de oplysninger du har givet. Men basic er at du henter brugernes oplysninger fra databasen, viser dem i value på feltene i formen, lader brugere ændre dem, sender dem og gemmer de nye værdier i databasen
Avatar billede pad Nybegynder
11. juni 2008 - 00:20 #2
jamen jeg ville gerne ha haft sådan et mere eksempel på det, det der ved jeg godt men kan bare ikke lige finde ud af hvordan jeg ca. skal lave det
Avatar billede pad Nybegynder
11. juni 2008 - 17:24 #3
..
Avatar billede pad Nybegynder
06. juli 2008 - 20:20 #4
ss