Avatar billede abrjonline Nybegynder
08. juni 2008 - 14:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Passer disse komponenter sammen?

Hej Experter.
Jeg står og overvejer at købe et nyt bundkort da jeg lige har fået fingrene i et grafikkort.

det er dette grafikkort:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=396369&searchArea=&Soegeord=#

Jeg overvejer så at købe et nyt bundkort som er dette:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=397947&searchArea=&Soegeord=#

Er der nogle der ved om bundkortet og grafikkortet passer sammen?
Avatar billede mash Mester
08. juni 2008 - 14:44 #1
både grafikkort og bindkort køre pci-express, så de burde passer sammen.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
08. juni 2008 - 17:14 #2
Er der nogen speciel grund til, at du vælger et mobo med onboard gfx, når nu du allerede har et i forvejen?
Avatar billede abrjonline Nybegynder
09. juni 2008 - 21:17 #3
Giv mig et godt eksempel på hvad jeg ellers skal vælge når jeg bruger den socket?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. juni 2008 - 21:42 #4
Sorry, havde overset at det var old school socket :)

Jamen så er det et fedt.
Avatar billede abrjonline Nybegynder
10. juni 2008 - 22:57 #5
:P Oldschool tak for det!!! RØV, haha:D

TGKDK SMid svar og du modtager points
Avatar billede mash Mester
11. juni 2008 - 22:08 #6
:-)