Avatar billede herbert Nybegynder
07. juni 2008 - 23:14 Der er 5 kommentarer

XP professional licenskode men ingen cd.

Hej,

Hvordan får jeg nemmest installeret en original version af XP professional på min computer, når jeg har min licens-kode men mangler en XP cd.. Jeg ville være ked af at skulle køre pirat-version, når jeg nu har min kode..

Jeg har adgang til internettet.

Mvh Herbert - og tak for hjælpen!
Avatar billede leif Seniormester
07. juni 2008 - 23:18 #1
Lån en CD af en ven som har samme version som din Licenskode passer til. Så er din licens en OEM kode til Windows XP m/SP1 så skal CDen være en Windows XP m/SP1
Avatar billede herbert Nybegynder
08. juni 2008 - 07:47 #2
Er det ikke muligt at downloade sådan en oem version? Jeg kan da ik være den eneste som ikke har cden, men har koden..
Avatar billede leif Seniormester
08. juni 2008 - 09:37 #3
Nej, det er ikke muligt at downloade CDen
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2008 - 10:16 #4
En anden mulighed, køb en OEM version fks. her

http://www.bob.dk/
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juli 2008 - 22:42 #5
Microsoft kan sende en ny cd mod indlevering af licensmærkat og mindre gebyr.