Avatar billede nph12 Nybegynder
07. juni 2008 - 20:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad er forskellen på Visual Studio og Visual Studio express?

Hej
Hvad er forskellen på Visual Studio og Visual Studio express? Hvad er det man kan i Visual Studion som man ikke kan i Visual Stdio express?
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juni 2008 - 20:32 #1
Visual Studio findes i flere udgaver.

Express er gratis udgaven.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juni 2008 - 20:33 #2
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juni 2008 - 20:36 #3
Avatar billede nph12 Nybegynder
07. juni 2008 - 20:57 #4
Hvad er den store forskel på Visual Studio og Visual Studio express (udover den ene er gratis og den anden koster penge)? Er der noget i Visual Studio express man ikke kan lave, som man kan i Visual Studio?
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juni 2008 - 21:10 #5
De fik jo nok ikke folk til at betale hvis folk kunne få præcis samme produkt gratis.

Se linksene for detaljer om forskellen i features.
Avatar billede nph12 Nybegynder
07. juni 2008 - 21:15 #6
"De fik jo nok ikke folk til at betale hvis folk kunne få præcis samme produkt gratis." Den er jeg helt med på, men hvad får man ekstra, hvis man betaler for Visual Studio? Noget man vel savne, når man er nubegynder?

Hvad koster Visual Studio?
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juni 2008 - 21:38 #7
Kig på linksene og se om de features er nogen du vil savne.

Se priser på http://eshop.pc-ware.dk/Products/Description.asp?pid=39617&sid=333627&stype=text - jeg
ved ikke om det er billigst ested, men niveauet er jo nok nogenlunde korrekt.
Avatar billede nph12 Nybegynder
07. juni 2008 - 22:21 #8
OK. Jeg tror, at jeg starter med Visual Studio express.

Jeg kan altid prøve en trial af Visual Studio og se, om det er pengene værd at opgradere:
http://msdn.microsoft.com/en-us/vs2008/products/cc268305.aspx
Avatar billede nph12 Nybegynder
07. juni 2008 - 22:22 #9
Tak for hjælpen, arne v. Vil du have point?
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juni 2008 - 22:46 #10
gerne