Avatar billede malm Nybegynder
07. juni 2008 - 09:37 Der er 3 kommentarer

Slå timout fra

Det er egentligt ikke et spørgsmål men mere en befaling.

Jeg har siddet en halv time og skrevet på et indlæg. Da jeg endeligt blev færdig og klikker send bliver jeg mødt med et login billedet. Inden jeg skrev indlægget var jeg logget ind så I har åbent bart i al jeres visdom dømt mig ude. Da jeg klikkede på "Tilbage" fandt jeg at alle mine kravetæer var væk.

Slå venligt dette time out gylle fra - TAK!
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2008 - 18:39 #1
øh... sådan sikkerhedsmæssigt set ville det ikke være særligt smart at fjerne timeout... Jeg synes vi skal være glade for at der netop er timeout på Eksperten.dk

- I stedet kan du jo markere alt hvad du har skrevet og højreklikke på det og klikke på 'Kopier' - INDEN du klikker på 'Send'.
Hvis du så får en timeout kan du bare logge dig på igen og sætte det du skrev ind igen...

\Dan
Avatar billede off-line Nybegynder
07. juni 2008 - 19:34 #2
Forstår godt din irritation. Jeg har selv oplevet det et par gange, hvor det dog
var langt fra en halv time der var tale om.
Når du skriver meget, vil jeg foreslå, først at skrive det i f.eks. Notepad, og så
kopiere det til Ekperten.
Avatar billede mash Mester
08. juni 2008 - 01:05 #3
hmm altså når jeg for timeout og kommer til login side så logger jeg ind igen og for siden men det indhold jeg har lavet tilbage, tror det virker sådan for alle.