Avatar billede rvm Nybegynder
06. juni 2008 - 13:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dns-323 og lyd og varme

Da mit kontor skal omdannes til barneværelse og Dns-323 larmer ret kraftigt, så tænkte jeg at jeg ville sætte den op på loftet, men blev så i tvivl om den kan tåle klimaet - der er jo sikkert 50 grader deroppe om sommeren og ret koldt om vinteren?

Richardt
Avatar billede venturer Nybegynder
06. juni 2008 - 14:11 #1
Hvis dit loftsrum ikke er isoleret ville jeg ikke turde stille den der. Der kan ganske rigtigt blive frygteligt varmt. Kulden er ikke så slemt, men kondens som kan opstår sammen med kulden, kan få din boks til at gå i stykker.
Avatar billede rvm Nybegynder
17. juni 2008 - 22:19 #2
Jeg har nu besluttet at føre kabler oppe på loftet og ned i mit bryggers - der kan den larme om kamp med fryseren og vaskemaskinen :-)
Avatar billede rvm Nybegynder
17. juni 2008 - 22:20 #3
Hvis du (venturer) vil have point, så skriv et svar inden 3 dage...
Avatar billede venturer Nybegynder
25. juni 2008 - 15:14 #4
Ville nok hjælpe hvis jeg havde været online ;)
Jeg har selv mit "grej" stående ude i bryggerset. Det er i sandhed husets "multi-rum".
Avatar billede rvm Nybegynder
25. juni 2008 - 15:20 #5
Jeg har lige bestilt LN-501 (netværk gennem strømstik) som Gear anbefaler, så jeg slipper for kabler. Jeg får dem på fredag - er spændt på om det er hurtigt nok :-)