Avatar billede asn24 Nybegynder
05. juni 2008 - 12:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MySQL tager ikke imod decimal tal?

Hej

Jeg har et system hvor brugeren skal kunne angive 0,25 og 0,5/0,50, men det er som om min MySQL ikke vil tage imod det, den indsætter bare 0 i stedet..

Jeg har i samme script en del der generere en txt fil, og den fungere fint, så det er ikke i formen den er gal.

Nogen der har en ide?
Avatar billede jasman Nybegynder
05. juni 2008 - 12:52 #1
Jeg vil tro at du skal angive 0,25 eller 0,5 som 0.25 og 0.5.
Altså brug punktum i stedet for komma, når du sender data til databasen.
Avatar billede asn24 Nybegynder
05. juni 2008 - 12:53 #2
Jeg fandt løsningen.. Det fungere selvfølgelig ikke når man har sit databasefelt sat som INT.. Over på decimal med det..
Avatar billede jasman Nybegynder
05. juni 2008 - 12:59 #3
Aeh :)