Avatar billede besida Nybegynder
03. juni 2008 - 23:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Seriøs partner søges til webprojekt for virksomheder!

Hej

Jeg har gået længe med en kanon ide, til en online portal for virksomheder, som et alternativ til kontorhold. I den forstand, en masse hjælpeværktøjer, som vil gøre den daglige orden i økonomien letter.

Portalen skal indeholde et bruger-system, hvor virksomheden skal kunne logge på, og have en masse mulige værktøjer, som online faktura, kalender, online kassekladde, Online kørselsskema, Mini CRM mv. De ting der tastes ind, skal selvfølgelig registreres og gemmes online, således virksomheden altid har mulighed for at hente disse data, og ikke selv står for at gemme og holde styr på div. dokumenter mv.

Er man god til økonomi, kan man selvfølgelig bruge et økonomistyringsprogram (C5, E-conomics mv.), og selv klare tingene. Men hvor mange virksomhedsejere kan det?
Det skal være muligt at oprette et login, til en revisor eller konsulent, hvor denne skal kunne hente de indtastede oplysninger selv.

Jeg arbejder selv til dagligt i et revisionsfirma, og sidder med virksomheders bilag og dokumenter, og savner rigtig mange gange, at der havde været en mulighed for virksomheden, at kunne organisere diverse data mv.

Det jeg søger er en partner 50/50, som kan lave(porgrammere) denne portal.

Synes du at min ide lyder spændende og kunne du tænke dig at være en del af den, så skriv endelig!
Har uddybet ideen mere i en fil, som kan sendes pr. mail.
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. juni 2008 - 00:03 #1
Du må gerne sende en uddybelse pr. mail til palle.svendsen@gmail.com
Avatar billede fun22 Nybegynder
04. juni 2008 - 19:57 #2
Du må også gerne sende en mail til mig på jtp@jtpdevelopment.dk eller tilføje mig til msn på msn@jtpdevelopment.dk
Avatar billede besida Nybegynder
05. juni 2008 - 11:53 #3
Mail er afsendt igår :)
Avatar billede besida Nybegynder
11. juni 2008 - 11:03 #4
Partner er fundet!