Avatar billede henriksen79 Nybegynder
03. juni 2008 - 22:20 Der er 2 kommentarer

Hvor gemmer word en åbnet file fra internettet?

Problemet er at jeg har åbnet en word(docx)fil direkte fra hotmail og begyndt at arbejde i denne fil i word. Jeg havde løbende gemt filen (men bare gemt filen via ctrl s, ikke gemt et filen et specifikt sted), da jeg så senere skulle bruge filen igen var den ikke til at finde. Jeg kan kun finde filen i en gammel version som jeg havde liggende for dagen før. Jeg har prøvet at søge på filen både i Temp og Temporary Internet Files uden held. Filen kan da ikke bare forsvinde blot fordi man i forvejen har en fil af samme navn liggende på computeren? Det er en dags arbejde der er på spil, så jeg vil sætte stor pris på hvis der er en haj der kan svaret!
04. juni 2008 - 06:56 #1
Tips: Søg efter *.docx filer på HELE din harddisk. Husk også at vælge SYSTEMMAPPER/FILER + SKJULTE FILER ...
04. juni 2008 - 06:57 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/