Avatar billede martin29 Nybegynder
03. juni 2008 - 22:14 Der er 2 kommentarer

udtræk af language.ph fil

Hejsa!

Jeg har en lang_en.php fil med over 3000 linier.
Hor hurtigst og nemmest at lave oversættelsen mangler jeg et lille program der trække alle linier ud som ligger sidst men mellem ''.

Altså det jeg kun ønsker er :

About us
Activate account
Add comment
Add feedback

Hvordan gør jeg det og får det udskrevet på een stor liste så jeg kan oversætte det til Dansk. Det skal selvfølgelig også være muligt at gemme igen ellers er der ikke meget ved det. :-)

<?
$LANG = array(
    '_About Us' => 'About us',
    '_Activate account' => 'Activate account',
    '_active_story' => 'Active Story',
    '_Add comment' => 'Add comment',
    '_Add story' => 'Add feedback',
);?>
Avatar billede olebole Juniormester
06. juni 2008 - 16:30 #1
<ole>

Når du har det som et array i en fil, har du det jo i én lang liste, så du kan oversætte det. Jeg forstår ikke rigtig, hvad det er, du ønsker  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2008 - 16:51 #2
Du vil altså finde et program hvor du bare redigerer i værdierne? Så kan du lige så godt bare ændre i ren PHP