Avatar billede winde Novice
03. juni 2008 - 17:11 Der er 2 kommentarer

Min datters stil er væk i word

Hej
Min datter er lige blevet færdig med sin stil, skrevet  i word 2007.
Hun kommer uheldigvis til at erstatte den med en blank side.
Stilen er nu væk. Kan den på nogen måde gendannes, eller er hun nød til at starte forfra.
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. juni 2008 - 18:19 #1
hvis hun ikke har gemt eller lukket ned som man skal kan hun måske gå tilbage via fortryd knappen. Ellers kan hun prøve at tage strømmen på den hårde måde (ved at hive stikket ud) så kan word nogle gange genskabe dokumentet. Hvis der er gået for lang tid vid det dog være den blanke side der genskabes
Avatar billede winde Novice
13. december 2010 - 18:16 #2
Tak for svaret, stilen var og blev væk. Giv mig et svar, og du får de glemte point.