Avatar billede junold Nybegynder
02. juni 2008 - 14:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Web Matrix, opfører sig ikke som beskrevet?

Jeg er lige igang med at køre en tutorial fra html.dk.
Der står, at man i Eeb Matrix, blot skal dobbeltklikke på f.eks. en knap, for at kode funktionelliteten for den. - Det er jo også sådan det plejer at fungere i visual studio, når man koder C#.

Men når jeg dobbeltklikker på den, kan jeg bare ændre knappens navn?
Hvorfor det? Hvordan får jeg den til at virke som den skal?
Jeg vil gerne bruge Web Matrix, det ser ud til at være et meget godt udviklingsmiljø.
Avatar billede keysersoze Guru
02. juni 2008 - 14:36 #1
Det vil i mine øjne være spild af tid at benytte Web Matrix - programmet er bygget til at lave 1.0 og 1.1 i og vi er oppe i version 3.5 nu. Artiklerne på html.dk er lige så gamle så måske er de ok lige at kigge hurtigt igennem men spild ikke for meget tid på dem.

Hent i stedet Visual Web Developer og kig på nogle videoer og tutorials på www.asp.net.
Avatar billede junold Nybegynder
02. juni 2008 - 14:39 #2
Jeg har visual web devolopper 2008, men jeg synes den er lidt forvirrende... Derudover er den langsom? Men jeg kører også vista, og det sløver godt nok pc'en helt voldsomt!

- Men jeg hopper på visual web developper og asp.net... Man skal jo ikke arbejde med forældet software. ;)