Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2008 - 11:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med sidenummering ?

Jeg har et dokument inddelt i sektioner. Hver sektion har sin egen sidenummering lavet med {SECTIONPAGES}. På skærmen og print preview virker det også perfekt, men skrevet ud kommer bare side 1 af 1, side 2 af 2 osv. Jeg har prøvet 2 forskellige printere uden held.

Endnu mere underligt er det at det pågældende dokument er lavet ud fra et andet dokument, der også er inddelt i sektioner. Det andet dokument kommer fint ud fra printeren. Syntaksen er præcis den samme, har tjekket med Alt+F9. Jeg har sågar prøvet at klippe-klistre koden fra det virkende dok til det ikke virkende dok, {PAGE} of {SECTIONPAGES}.

Hvad går der galt ?
Avatar billede rvm Nybegynder
02. juni 2008 - 11:04 #1
Det er en kendt fejl i Word - Skriv ud i omvendt rækkefølge, så virker det...
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2008 - 11:12 #2
Hvad mener du med omvendt rækkefølge ?. Openoffice skriver det rigtigt ud, så kan jeg jo bruge den i stedet.
Avatar billede rvm Nybegynder
02. juni 2008 - 11:19 #3
Så gør bare det :-)

Jeg skriver at Word har en fejl på det område - og løsningen i Word er at skrive ud i omvendt rækkefølge (Filer/Udskriv/indstillinger)
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2008 - 11:23 #4
Ahh, omvendt på den måde :-). Ved du om Microsoft har en rettelse på vej ?.
Avatar billede rvm Nybegynder
02. juni 2008 - 11:29 #5
Det har de ikke :-( men i Word 2007 er den der ikke mere.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2008 - 14:55 #6
Selvfølgelig, de vil så have man skal hoste op med nogle gryn for at få rettet deres fejl. Besynderlig måde Microsoft behandler deres kunder på, den var ikke gået her i huset.