Avatar billede rlp13 Nybegynder
01. juni 2008 - 00:04 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Rep. af skærm på sonyEricsson W580i

Hej
Er der nogen som kender et "billigt" sted i nærheden af Aalborg som kan montere en ny skærm i en sony ericsson W580i.

med venlig hilsen
rlp13
Avatar billede nfunlock Nybegynder
01. juni 2008 - 01:40 #1
nu er jeg ikke lige fra Aalborg men kan da gådt klare at skifte skærmen på din W580i

det vil kost dig 550kr at få den skiftet skærmen og er med garenti på det udførte og med moms kvitering

det eneste problem er at jeg holder til i nykøbing falster så den skal sendes her til

ex sendes den her til en mandag har du den retur igen på 3 dagen det vil sige om onsdagen

de 550 kr dækker skærm + montering og retur forsendelse som forsikret pakke

du kan altid finde mit nr og kontagte mig på http://nfunlock.dk eller http://online-unlock.dk

Mvh Henrik
Avatar billede rlp13 Nybegynder
01. juni 2008 - 08:47 #2
Hej Henrik.

Det lyder godt, jeg sender den til dig mandag.

Tak for hurtig svar.
Mvh René Petersen
Nibe
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2008 - 12:09 #3
rip13 - husk at lukke igen her - bed om svar eller tag point selv....

:)
Avatar billede nfunlock Nybegynder
01. juni 2008 - 14:12 #4
Hej rlp

det er bare en aftale
Avatar billede rlp13 Nybegynder
01. juni 2008 - 16:00 #5
Hej John...
Det skal jeg gøre... men hvordan ?

Jeg trykker på Accepter men der sker ikke rigtig noget.
Så hvad mener du lige med at jeg skal huske at lukke :-)
Er helt ny på denne side.. så det kan godt være at jeg ikke har sat mig ordentlig ind i hvordan den virker.

Mvh RLP13
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2008 - 16:04 #6
Du har i venstre side en boks med 2 brugernavne: dit eget og nfunlock.
Marker nfunlock i boksen og klik på accepter, så er spørgsmålet lukket for yderligere svar.
Avatar billede rlp13 Nybegynder
01. juni 2008 - 16:06 #8
Hej John. Jeg takker, det skulle være gjort nu.

Mvh rlp13
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2008 - 16:08 #9
Korrekt :)
Avatar billede aldileif Nybegynder
23. august 2009 - 20:25 #10
hejsa nogle der ved hvorman kan købe ny skærm til sim mobil jeg kan selv skifte den
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2009 - 21:28 #11
aldileif opret venligst et spørgsmål.
Avatar billede aldileif Nybegynder
24. august 2009 - 15:57 #12
oki det klare jeg da lige vis jeg kan finde ud af det hejsa
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2009 - 16:48 #13