Avatar billede Chewie Novice
30. maj 2008 - 23:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Danmarks første social bookmarking

Hej E!

Kan i give mig lidt feedback på denne www.nep.dk ?

God aften
Avatar billede libbert Nybegynder
08. juni 2008 - 00:41 #1
Hej

Dine side er utrolig brugervenlig. Jeg har lige tilføjet min egen hjemmeside og der var ikke noget at sætte en finger på.

Synes det er et fint design du har. Eneste er måske at det meget ligner en blog, det er også fint nok. Men første tanke er ikke at det er en side i stil med Digg osv.

Har du overvejet at lave en application til facebook, så man let kan holde øje med sine venners hjemmesider?

Hilsen Michael
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
09. juni 2008 - 14:58 #2
Flot side - godt lavet... Der er ingen funktioner man bliver irriteret over. God brug af Ajax, tilpas hjælpsomt uden at blive for gimmick-agtigt og dumt.

Om den så er nødvendig, nu hvor alle de andre også er der - det er et andet spørgsmål :-)
Avatar billede Chewie Novice
09. juni 2008 - 15:26 #3
tak for svar
Avatar billede Chewie Novice
09. juni 2008 - 15:27 #4
smid lige nogle svar også :)
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
09. juni 2008 - 15:35 #5
Har ikke givet nogen konstruktiv kritik, så behold du for min del dine points ;)
Avatar billede Chewie Novice
24. juli 2008 - 13:13 #6
lukker - tak
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
08. august 2008 - 11:42 #7
.. Er det i øvrigt ikke bare et færdigt system du har sat dit eget navn på? I såfald er det knapt så imponerende :-P