Avatar billede reon Nybegynder
28. maj 2008 - 22:18 Der er 3 kommentarer

hjælp til paging "FIFO"

Hej alle i super c# user

Er der måske en hjælpsom person der kan lave et lille C# GUI
program

der simulerer "pagging" efter FIFO-princippet.

Det Virtuelle lages skal bestå af 8 "pages" a 1024 orf, mens det centrale lager skal bestå af 4 "pages".

Programmet skal indholde en løkke, der gennemløber 20 gange, og efter hvert gennemløb skal siderne i det centrale lager vises
Avatar billede anri Novice
31. maj 2008 - 10:13 #1
Puha den her er du nok nødt til at uddybe.  Jeg forstår slet ikke hvad du vil.
Avatar billede Syska Mester
31. maj 2008 - 11:32 #2
Samme tænkte jeg ... men regnede nu bare mig at det var min hjerne der var fucked.

Men når det ikke kun er mig, og Arne ikke har svaret endnu, må der være noget om snakken :-)

// ouT
Avatar billede md_craig Nybegynder
03. juni 2008 - 12:38 #3
Ja som andre siger er det her en tand for abstrakt...

Når du stiller spørgsmål her skal du altid tænke på at folk her inde sider ikke på DIT projekt, og har måske aldrig overvejet eller sidet i noget ala samme problem stilling...

Giv dig selv god tid til at stille et velovervejet spørgsmål.

Ved godt det nogen gange kan være svært at gøre tingene helt forståelige, men i det mindste kan man lige prøve.

Suma sumarum, Hjælp os med at hjælpe dig. Så får du meget bedre hjælp.