Avatar billede unknown_someone Juniormester
26. maj 2008 - 14:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny mobil med navigation - hvilken?

Jeg har pt en gammel Eten M500 som jeg på visse punkter har været meget glad for - bla har jeg haft TomTom installeret så jeg via en løs GPS har kunnet finde rundt - men på andre punkter har der også været minusser, bla størrelsen, manglen på et tastatur og elendigt kamera... men nu er tiden kommet hvor den skal skiftes ud!

De primære ting telefonen skal kunne - foruden selvfølgelig tlf, msm og mms - er kalender, navigation (har jo så evt tomtom på sd kort samt antenne selvom integreret er at foretrække) samt gå på nettet (evt både alm og via wifi).

Hvilke forslag har i til det?

Et lille side-spørgsmål - når en telefon understøtter Navigator hvad betyder det mere præcist?
Avatar billede foxeye Nybegynder
26. maj 2008 - 22:36 #1
Jeg synes du skal købe en Nokia N95, den kan simpelthen alt, wifi, navigation med forskellig symbian software, kamera med 5 Mega pixels, internet telefoni evt via voip buster til 7 øre i minuttet, utrolig god kvalitet på videokamera, internet radio, 3 telefon
Avatar billede komputerdk Mester
27. maj 2008 - 21:29 #2
Hvis det skal være Windows Mobile (som eTen bruger)

HTC TyTnII , HP 614 , Asus har også nogle fede mobiler.. Samsung I780 er også meget cool...

Symbian (s60 3ed) :
Så er der Nokias N82, N95 8GB (der skulle være noget bedre end N95), Samsung i550

Hvis du har tomtom, skal du formodentlig bruge en windows mobile..

ang. navigator - så er det et tomtom lign. navigation lavet af navigon.. (ikke alle navigationsprogrammer understøtter intern GPS antenner)
Avatar billede unknown_someone Juniormester
04. juni 2008 - 14:17 #3
Er der nogle der har egentlige erfaringer med HTC? har set på både diamond og at der lige er kommet en touch pro - men enkelte artikler rundt omkring kritiserer hele måden hvorpå man styrer htc og deres kameraer?
Avatar billede unknown_someone Juniormester
12. august 2008 - 11:21 #4
har købt en diamond - super fon.

læg svar for point.