Avatar billede egmose Novice
25. maj 2008 - 18:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Asilla databse - Cd-database

Hej
Jeg er dj og efterhånden samler cd´erne sig jo. Det kan godt være lidt svært at finde et specifikt nr., så tænkte om der var en mulighed for et program, som kan klare dette for mig. Det kan jeg umiddelbart ikke finde, men faldt over programmet asilla database, som muligvis kan klare det, men hvordan?
Der skal kunne indtastes flg. Data om cd´en:
Cd nummer
Titel
Kunstner
Volume
Navnene på de enkelte tracks.

Eksempel:
Nummer: 378
Titel Hits of the 80´s
Kunster blandet
Volume 2

track 1
track 2
osv.

Håber på jeres hjælp rimelig hurtig, da jeg meget gerne vil have det klar til fredag
Avatar billede egmose Novice
25. maj 2008 - 18:15 #1
Der må egentlig også gerne være flere muligheder, såsom billede af cover, årstal osv. Men det er ikke så vigtigt
Avatar billede larsne Nybegynder
29. maj 2008 - 16:05 #2
Du kan downloade en prøve udgave af programmet, prøv det og se om det opfylder dine krav.
Avatar billede egmose Novice
29. maj 2008 - 16:33 #3
Ey.
hart for længst købt programmet - men kan ikk hit u´ a det! Det er jo det der er problemet:S
Avatar billede egmose Novice
04. oktober 2008 - 17:53 #4
hmm lukket tror jeg