Avatar billede sleeper Nybegynder
22. maj 2008 - 14:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installere JInitiator plugin

Hej

Jeg skal have installeret følgende plugin i min firefox browser.
Oracle JInitiator 1.3.1.22

Lige pt kører jeg firefox 3 RC1
Men hvis der ikke er nogle der ved hvordan dette plugin installeres i denne browser, installere jeg blot 2eren igen
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2008 - 14:54 #1
http://www.hawaii.edu/jinit/
prøv at se om du kan bruge dette til noget
Avatar billede sleeper Nybegynder
22. maj 2008 - 14:58 #2
Desværre dette er standart installationen, som jeg kun kan få til at virke i IE7, firefox bliver ved med at sige at den mangler dette plugin, for at jeg kan køre mit Oraccle 10g program
Avatar billede sleeper Nybegynder
22. november 2008 - 18:40 #3
Lukketid, hvis der er nogle der kender en løsning, så skrive en kommentart, og jeg genåbner spørgsmålet