Avatar billede kris75 Mester
21. maj 2008 - 18:47 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på hotmail

Hej
Jeg kan ikke logge på min hotmail hjemmefra, men på mit arbejde kan jeg godt og jeg kan også logge på messenger (men ikke på hotmail inde i messenger).
Når jeg prøver at logge på får jeg denne fejl:
Windows Live Network er ikke tilgængeligt fra dette websted af en af disse årsager:
Der er opstået et problem på webstedet
Webstedet er muligvis ikke medlem af Windows Live Network
Du kan:

Du kan logge på eller tilmelde dig til andre websteder på Windows Live Network eller prøve igen senere på dette websted.

Hvad kan der være galt?
Mvh.
Kris
Avatar billede egzonrh Nybegynder
21. maj 2008 - 20:37 #1
Prøv at lave en ny MSN og se om det virker.
Avatar billede kris75 Mester
22. maj 2008 - 05:31 #2
Det kan jeg heller ikke
Avatar billede kris75 Mester
22. maj 2008 - 05:31 #3
Kan det være min ip der på en eller anden måde en banned?
Avatar billede egzonrh Nybegynder
22. maj 2008 - 12:47 #4
Bruger du Internet Explorer?
Hvis ja, prøv at downloade og installere Mozilla Firefox.

Programmer man kan gå ind på nettet kaldes webbrowsers, som  fx IE og Firefox.

Jeg har ledt på internettet på et svar, og du er ikke den eneste der har den samme problem.
Jeg kunne ikke finde en løsning, men hvis det ikke virker med Firefox, så prøver jeg lige at lede igen.
Avatar billede kris75 Mester
28. maj 2008 - 19:34 #5
Hej igen og undskyld for den sene tilbagemeldig. Det virker med firefox, men det er lidt træls at jeg ikke kan få det til at virke med ie. Tror det skete efter en opdatering når jeg tænker efter.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
28. maj 2008 - 22:07 #6
Iorden

Hvis det skulle være en trøst det her: Der er rigtig mange der bruger Mozilla Firefox. Tror faktisk at der er flere der bruger den end IE.

Hvis din Firefox er langsom, så brug denne guide til at lave den 3-10 gange hurtigere:
http://www.myweblog.dk/?p=42
Avatar billede kris75 Mester
28. maj 2008 - 22:38 #7
Ok, så må jeg nok leve med det. Hvis du sender et svar, så er der point på vej :-)
Avatar billede kris75 Mester
28. maj 2008 - 22:39 #8
Tak for hjælpen
Avatar billede egzonrh Nybegynder
30. maj 2008 - 20:53 #9
Det var så lidt:)
Avatar billede make Nybegynder
29. december 2009 - 22:21 #10
Jeg ved ikke om jeg får noget ud at at skrive her men jeg prøver.

Mine forældre har fået nøjagtig sammme problem på deres pc.
Jeg har installeret firefox og der kan de logge på hotmail, men

i IE kommer nedenstående fejl når man går på hotmail.:

"Windows Live Network er ikke tilgængeligt fra dette websted af en af disse årsager:
Der er opstået et problem på webstedet
Webstedet er muligvis ikke medlem af Windows Live Network"

Jeg har prøvet at afinstallere IE 8 opdateringen i Vista home premium som de kører.

Har slettet browserdata.

Har afinstalleret alt med navnet windows live fra
progammerlisten.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
30. december 2009 - 11:26 #11
Hmm..

Det er præcis det samme problem som du havde dengang.
Kan de logge på hos en anden? Eller på biblioteket? Eller på arbejdet?

Hvis de heller ikke kan der, så må der være noget galt med deres hotmail. Hvis de kan logge på offentlige steder, så må det være computeren.

Men her er måske løsningen (engelsk). Hvis du har det svært med engelsk, så skal jeg nok prøve med at oversætte.:

1. The date on your computer needs to be set properly -- double click the clock verify that
the time and date are set.
2. Clear your IE cache and cookies -- open Internet Explorer, click the Tools menu, then
Internet Options, then click the Delete Files button, and when that's complete click the
Delete Cookies button.
3. Check your IE Security settings -- open Internet Explorer, click the Tools menu, then
Internet Options, then Advanced tab, scroll to the Security section, and verify that "Check
for server certificate revocation" is unchecked. Also verify that 'Use SSL 2.0' and Use SSL
3.0' is checked, then click OK.
4. Click Start, then Run, and enter the following:
regsvr32 softpub.dll
then click OK
5. Restart messenger and IE

Kilde: http://en.kioskea.net/forum/affich-25224-my-hotmail-won-t-work
Avatar billede make Nybegynder
30. december 2009 - 15:03 #12
Hej egzonrh og tak for kommentaren. Det er ikke mig der startede tråden, jeg syntes bare det var bedst at skrive på denne tråd da det er nøjagtig samme prb. jeg er stødt ind i.

Det virker på samme pc i firefox. Det er i IE problemet er opstået.

Det kan tage lang tid inden jeg kommer til deres pc igen og kan prøve mere da det er i jylland og jeg er i KBH.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
30. december 2009 - 18:05 #13
Min fejl, min fejl:)

Skal nok prøve med at hjælpe dig med dette problem, men først skal du gøre dette:
E-mailen som ikke kan logge på hotmail skal testes:
- Både i IE og Firefox på den samme computer og 2 andre computer.

Som jeg har forstået det, så er problemet hos jer IE? Det virker i Firefox, men ikke med IE.

Hvis problemet er IE og ikke selve e-mailen og computeren, så prøv at lave den vejledning, som jeg har skrevet under kommentar #11.

Der er mange der siger, at deres problem er løst ved at lave det der står i den vejledning.
Avatar billede make Nybegynder
30. december 2009 - 19:02 #14
tak for hjælpen. Som sagt kan der gå lang tid inden jeg får det testet. Skal nok prøve at huske at vende tilbage til det.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
30. december 2009 - 19:10 #15
Yes, håber den her vejledning hjælper dig.
Avatar billede make Nybegynder
30. december 2009 - 21:06 #16
Har lige talt med min far om det. Det viser sig at problemet er gået over af sig selv!? Alt virker som det plejer igen. Mystisk. Tak for hjælpen ihvertfald. Og til andre der har samme problem, prøv at vent et par dage og se om det går over af sig selv, underligt, men det har dette altså gjort i dette tilfælde.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
30. december 2009 - 23:19 #17
Heh:)

Den der vejledning: Jeg kunne også tilføje et nyt trin med: Vent et par dage:)

Men godt at det virker.