Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2008 - 15:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af IP Telefon

Hej

Er der nogle der kan anbefale en god IP telefon med spænende funktioner som f.eks bloototh headset?.
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. juli 2008 - 10:32 #1
God ip telefoner som jeg har erfering med er bla. linksys 942 (denne serie a telefoner). Siemens har en trådløs i serien C470. Kan ikke lige huske om de kan bruge bloototh headset (bruger det ikke selv). Hvor telefoner er opsat til at bruge www.gismotel.com. På linksys syntes jeg lyder er rigtig god.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2008 - 08:19 #2
udmærket forslag, smid et svar, der komme nok ikke mere her
Avatar billede it-dk Nybegynder
07. juli 2008 - 15:22 #3
Håber du kan bruge det.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2008 - 15:55 #4
Avatar billede it-dk Nybegynder
07. juli 2008 - 17:54 #5
Jeg har godt nok set modellen men har ikke det store kendskab til denne model.
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2008 - 08:04 #6
Næ, nu står der heller ikke så meget om den, men har læst et andet sted at der indbygget internet browser og så køre den windows CE, det er lidt frækt.
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. juli 2008 - 14:28 #7
Du kan evt læse mere om den på følgende link:
http://www-dk.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=DK%2FLayout&cid=1144249752661&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

Jeg ved ikke hvor du har tænkt dig evt at købe den men det kan være dem som jeg nævnte www.gismotel.com kan levere modellen. Bruger selv gismotel til telefoni.
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2008 - 19:21 #8
Jeg så en i dba, til 850 1 1/2 år gammel eller omkring 1200 for en ny, så måske man lige skulle spejde sig om efter en nyer model.

Jeg bruger DanskNet.dk