Avatar billede wise Seniormester
15. maj 2008 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny SQL Instance på en 2003 SMB Server

Hej Guys

Jeg ville gerne lave en ny SQL instance på min 2003SMB server.
Så vidt jeg kan læse mig frem til, skal man tage SQL installations mediet og lave en ny installation for at gøre dette.

Men så vidt jeg kan forstå på vores driftfolk, så har vi ikke et reelt installationsmedie til SQL serveren, vi har noget samlet SMB installation. Er det stadig vejen at skulle finde disse medier frem, eller er der en nemmere måde`???
Avatar billede arne_v Ekspert
16. maj 2008 - 00:29 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juni 2008 - 04:42 #2
OK ?
Avatar billede wise Seniormester
08. juni 2008 - 15:55 #3
Ja, det ser ud til at være sådan verden er.
Vi har dog ikke fået gjort det endnu, da der vist ikke er den store vished om hvor medierne befinder sig.
I første omgang har jeg bare oprettet min database i en anden instance..

Men tak for input.