Avatar billede moltov Nybegynder
15. maj 2008 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dataoverførsel fra formular på hjemmeside

Hejsa

Jeg har brug for hjælp med formulardata. Efter at en bruger har indtastet data, så ville jeg gerne have, at de data med det samme bliver vist på en side på nettet. Hvordan gør jeg det? Der skal lige siges, jeg er IKKE en ørn til programmering, hvorfor en standardscript, som man kan rette i er ønskeligt :-)

Hjemmesiden er bygget op via CMS hos klubinfo.dk og hjemmesiden er www.rif-skolefodbold.dk (Det er tilmeling til skolefodbold, hvor jeg gerne vil have holdnavn etc. kommer med det samme på "Tilmeldte hold"

VH
Moltov
Avatar billede w13 Novice
15. maj 2008 - 11:36 #1
Så skal dataene gemmes i en database, hvilket vil kræve, at du har lidt erfaring med det - evt. Access.
Avatar billede moltov Nybegynder
10. oktober 2008 - 08:29 #2
Hej W13

Svar lige, så jeg kan lukke spørgsmålet :-D
Avatar billede w13 Novice
10. oktober 2008 - 08:42 #3
:)