Avatar billede fimo Seniormester
14. maj 2008 - 18:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Smartfilter lukker min side ?

Jeg har lavet en .php spille side som bliver brugt på vores arbejdsplads i de øjeblikker hvor man skal have et "pusterum" :o)
men nu har vores firmas smartfilter "opdaget" denne side og vi har nu ikke adgang mere.

Men hvad kan jeg gøre som "webmaster" for at vi kan få adgang igen udenom dette smartfilter ?
uden at jeg skal købe et nyt domæne site navn.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
14. maj 2008 - 18:57 #1
Et domæne er nu ikke så voldsomt dyrt - et .dk koster 60 kroner årligt. Flere steder kan du også få noget gratis subdomæne.

Men har du overvejet, hvorfor siden er kommet i spamfilteret? Har du snakket med dit arbejde om hvorfor den er blokeret?
Avatar billede fimo Seniormester
14. maj 2008 - 21:56 #2
<nicklasb>, Tak for svaret !
ja jeg har talt med dem og årsagen er at der er for mange som "spiller spil" i deres arbejdstid, selvom det primært foregår i folks frokost, men det er jo svært at overbevise dem på arbejdet om :o)
Avatar billede fimo Seniormester
31. maj 2008 - 12:55 #3
lukker spg...