Avatar billede caparezza Nybegynder
14. maj 2008 - 10:09 Der er 2 kommentarer

Har Nintendo WII'en UpNp

Hej...

Har Wii'en Upnp ?? og i givet fald hvordan sættes det op til den bærbare pc, så jeg igennem wii'en kan se billederne på den bærbare over fjernsynet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2008 - 20:17 #1
Du vil køre signalet fra den bærbare gennem wii for at få signalet fra bærbar på fjernsynet?

Hvad er formålet med det og hvorfor?

(Jo bedre man forklarer sit problem, jo flere kommentarer/svar. I dit tilfældekan du sikkert godt se hvorfor... ;))
Avatar billede caparezza Nybegynder
19. maj 2008 - 14:43 #2
Wii er koblet til fjernsynet. Det er den bærbare ikke...

Ville høre om det var muligt at koble Wii'en sammen med den bærbare trådløst, så jeg kan streame billeder fra den bærbare til fjernsynet...

Håber det nu er til at forstå.