Avatar billede erlandsen Seniormester
12. maj 2008 - 21:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ændre sektionsskift (ulige side) til sektionsskift (ulige side)

sidder med word 2007 og forsøger at ændre sektionsskift (ulige side) til sektionsskift (ulige side) da jeg ikke har mulighed for at skrive dokumentet ud tosidet - men det er åbenbart ikke noget man sådan lige kan gøre???

har nu siddet 2 timer for at ændre 20 sektionsskifte - men når jeg er ved at være færdig - kan jeg se at nogen af dem så igen er ændret tilbage til sektionsskift (ulige side)???

nogen forslag?
13. maj 2008 - 09:11 #1
Hvad er det du vil ændre?

Du skriver:
sektionsskift (ulige side) til sektionsskift (ulige side)
.... det er for mig at se det samme.
Avatar billede erlandsen Seniormester
13. maj 2008 - 21:58 #2
ja - det var ikke så heldigt - beklager...
jeg ville ændre til sektionsskift (næste side) - men har fået opgaven udskrevet tosidet via pdf.