Avatar billede siranee Nybegynder
06. maj 2008 - 13:15 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Thai-Webshop

Hejsa.

Sikker et dejligt vejr! :-D

Jeg ejer: www.wangtong.dk som
bare er en infoside for vores butik.
Men nu vil vi gerne sælge vores
varer online ;-) Jeg søger hjælp eller
nogen der kan lave noget som ligner dette:
asiaworld.dk

På forhånd tak for de råd der måtte kommer, da bugettet skal holdes nede :-)

Fortsat god dag
Avatar billede cortx Nybegynder
06. maj 2008 - 15:11 #1
Jeg tror ikke at du finder nogle herinde der vil løse opgaven gratis eller for point :) i stedet vil jeg anbefale små freelance virksomheder, hvor rh freelance godt kan hjælpe dig.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2008 - 15:18 #2
Siden er lavet med Joomla! ( www.joomla.dk ) og der er brugt en template fra www.rockettheme.com. Joomla er gratis, og du kan få adskillige funktioner dertil (bl.a. så du kan lave en online  butik)
Avatar billede cortx Nybegynder
06. maj 2008 - 15:20 #3
Rigtigt nok, men hvis man gerne vil have sit design ind i sin shop, og altså ikke bruge et standard kedeligt design til shoppen, kan det vel godt blive lidt avanceret for en person der ikke har forstand på joomla :) Derfor vil jeg helt klart anbefale små freelance virksomheder, hvilket jeg synes er langt den letteste måde samtidig med det bedste resultat og lave priser.
Avatar billede siranee Nybegynder
06. maj 2008 - 15:22 #4
Det er heller ik fordi det skal være gratis... men bare nede i et prisleje hvor vi kan være med ;-)
joomla, der fint ud, men er det ik svært at sætte ordentligt op?
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2008 - 15:24 #5
Ja selvfølgelig. Men hvis designet ikke er det vigtigste, kan man gratis få en udmærket webshop.
Avatar billede cortx Nybegynder
06. maj 2008 - 15:25 #6
Jeg må indrømme at jeg tror joomla egentlig er let at sætte op, og der medfølger garanteret en eller flere manualer til hvordan det sættes op, men jeg er sikker på det er bøvlet at lave sit eget design i det. Og personligt er der ikke noget der er mere trælst, end når en shop ligner andre shops - en shop skal være designet individuelt. rh freelance på google virker :)
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2008 - 15:26 #7
Siranee -> Jo det tager lidt tid, og er lidt indviklet (og det vil også være det lettest at få freelance virksomheder til at lave en), men der findes mange tutorials til det. www.joomlatutorials.com www.siteground.com/tutorials/joomla/
Avatar billede cortx Nybegynder
06. maj 2008 - 15:28 #8
Det er rigtigt hvad kaloer siger, men igen - et individuelt design siger alt om en butik. Er det et kedeligt rammedesign som de fleste gratisshops er, tiltrækker det ikke ligefrem kunder, hvorimod et flot individuelt design gør.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2008 - 15:40 #9
Nej, det kommer helt an på, hvad man går efter.
Avatar billede cortx Nybegynder
06. maj 2008 - 15:44 #10
sinaree - hvis du ønsker en kombineret informationsside/webshop, som tiltrækker kunder og ser flot ud, skal du vælge at få andre til det, hvor jeg gerne vil anbefale rh freelance.

Hvis du er ude efter et gratis system, nok en ekstern shop fra din nuværende side, med et enkelt ikke-individuelt design, skal du vælge noget som Joomla.
Avatar billede hojben Novice
06. maj 2008 - 17:21 #11
din mail på wantong virker ik..
Avatar billede siranee Nybegynder
06. maj 2008 - 17:44 #12
jo da: shop@wangtong.dk den virker fint :-)
Avatar billede hojben Novice
06. maj 2008 - 18:12 #13
fik bare en mail retur på den: <shop@wangtong.dk>: host mail.wangtong.dk[86.58.132.213] said: 550 See
    http://spf.pobox.com/why.html?sender=min@email.xxx&ip=212.242.43.251&receiver=86.58.132.213
    (#5.7.1) (in reply to RCPT TO command)

sendt gennem cybercity. har sendt en ny fra hotmail.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
06. maj 2008 - 19:32 #14
Plone Easyshop eller getPaid
http://www.plone.org
http://www.dmgmalt.dk
Avatar billede siranee Nybegynder
07. maj 2008 - 10:46 #15
plone ser fint ud, men os lidt svært at sætte op rigtigt... ihvertfald for mig ;-)
Avatar billede siranee Nybegynder
07. maj 2008 - 13:42 #16
jeg tror det skal være en joomla dansk med et template af en slags..
Avatar billede cortx Nybegynder
11. maj 2008 - 02:12 #17
Eller et freelance firma som du endte med at bruge ;)
Avatar billede bauerdata Nybegynder
11. maj 2008 - 22:32 #18
Svar
Avatar billede hojben Novice
12. maj 2008 - 09:11 #19
bauerdata,  hva svarer du for? brugeren har jo allerede sagt at dit link ikke er brugbart.
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2008 - 09:12 #20
Svar
Avatar billede bauerdata Nybegynder
12. maj 2008 - 10:45 #21
Jeg har gjort en indsats og udvidet hans horisont, det er helt op til ham om han vil give mig point.
Jeg blander mig ikke i hans afgørelse.