Avatar billede Skynet Mester
06. maj 2008 - 10:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

button Enabled?

Hej

hvordan får jeg min knap til at være enabled når brugeren klikker i min ListBox

Har prøvet at sætte den som False, og så indsætte følgende

private void listBox7_SelectedIndexChanged(object sender, EventArgs e)
        {

            button11.EnabledChanged == true;

men får denne fejl:
Error    6    The event 'System.Windows.Forms.Control.EnabledChanged' can only appear on the left hand side of += or -=
Avatar billede jokkejensen Novice
06. maj 2008 - 10:59 #1
button11.Enabled = true;

EnabledChange er en event, altså den skal tildeles en funktion.

/J
Avatar billede Skynet Mester
06. maj 2008 - 11:51 #2
ok, tak.. jeg giver points
Avatar billede jokkejensen Novice
06. maj 2008 - 11:54 #3
Selv tak :)