Avatar billede brianlvb Nybegynder
04. maj 2008 - 18:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nummerering af niveau i overskrifter?

Hej

Hvordan aktiverer man nummering af niveauet i overskrifter i Word 2007.

1 Overskrift niveau x
1.1 overskrift niveau x.x

Osv.

På forhånd tak
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
04. maj 2008 - 19:40 #1
I fanen Startside > gruppen Afsnit, klik på pilen til højre for ikonet ”Opstilling i flere niveauer” (øverste række, 3. ikon  fra venstre).

Hvis du får brug for at omdefinere typografierne, er det vigtigt, at det gøres på den rigtige måde og i den rigtige rækkefølge. Nedenfor finder du et link til en engelsk artikel, som forklarer hvordan (den er skrevet til tidligere Word-versioner, men forklaringerne er stadig korrekte):
http://www.shaunakelly.com/word/numbering/OutlineNumbering.html
Avatar billede brianlvb Nybegynder
04. maj 2008 - 20:19 #2
Tak skal du have. Vil du give et svar så jeg kan give dig point?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
04. maj 2008 - 21:51 #3
Svaret kommer her.