Avatar billede dyrbye Praktikant
02. maj 2008 - 15:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kommer jeg på nettet

Jeg har en ældre bærbar jeg gerne vil på nettet med.

Når jeg tilslutter med kabel får jeg beskeden af LAN er tilsluttet men får så senere beskeden at der er ingen eller begrænset adgang til netttet.

Bruger jeg samme kabel i min alm stationære pc er der forbindelse til nettet omgående.
Avatar billede leif Seniormester
02. maj 2008 - 16:05 #1
Hvad Internet udbyder har du ?
Har du router ?
Avatar billede dyrbye Praktikant
02. maj 2008 - 16:37 #2
Cybercity.

Har router hvortil der allerede er tilsluttet 2 stationære som fungerer.
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. maj 2008 - 22:29 #3
Har du prøvet at slukke de andre mens du prøver at få net på din laptop?
Avatar billede dyrbye Praktikant
03. maj 2008 - 11:07 #4
det prøver jeg lige
Avatar billede dyrbye Praktikant
03. maj 2008 - 11:19 #5
det gjorde ingen forskel:)
Avatar billede njalus Nybegynder
03. maj 2008 - 13:50 #6
Bruger du DHCP eller indtaster du selv en IP i din protokol?
Avatar billede dyrbye Praktikant
03. maj 2008 - 21:13 #7
øh?
Avatar billede dyrbye Praktikant
04. maj 2008 - 09:19 #8
Øhm.

Skulle lige starte den bærbare så jeg kunne foretage de ting der måtte blive forslået men nu går den på nettet???????????????????