Avatar billede tefo Nybegynder
01. maj 2008 - 15:15 Der er 8 kommentarer

Cybercity router ZyXEL P660R (GP)

Hej venner..

Jeg har en Cybercity router ZyXEL P660R (GP) og ville hør om hvordan jeg kan slå routerens firewall fra da når jeg downloader noget kommer hastigheden næsten ikke over 1mbit. Jeg har 4mbit forbindelse :S

Jeg ved hvad problemet er, det er fordi der er firewall i Cybercity routere, men ved bare ikke hvordan man slår dens firewall fra ..

tak på forhånd.
Avatar billede tefo Nybegynder
07. maj 2008 - 18:01 #1
Er der ikke nogen som kan hjælpe mig her :S
Avatar billede bartolomos Nybegynder
08. maj 2008 - 20:54 #2
Du skriver routerens ip adresse og så :2033 som regel er Cybercitys netværk sat op som 10.0.0.x med routeren som 10.0.0.1.
Du skal bruge dit brugernavn fra CyberCity (dsl....) og password til at logge ind på routeren.
Avatar billede tefo Nybegynder
08. maj 2008 - 20:57 #3
hvor skal jeg skrive det henne? op i html ? som 10.0.0.0.2:2033 eller ?
Avatar billede tefo Nybegynder
08. maj 2008 - 21:30 #4
Okay det har jeg fundet ud af nu, men jeg aner stadigvæk ikke hvordan jeg slår firewall fra :S
Avatar billede bartolomos Nybegynder
09. maj 2008 - 13:43 #5
Firewall'en skulle du meget gerne kunne finde inde under "advance setup" - "Security" når du logger på routeren i en browser.
Avatar billede bartolomos Nybegynder
09. maj 2008 - 13:48 #6
Det kan også være at der er et menu punkt under "advance setup" der hedder firewall. Hvis du klikker på den og går ind under Default Policy, her er der et flueben der hedder enable firewall.
Avatar billede tefo Nybegynder
09. maj 2008 - 15:44 #7
Mit er meget forskellig når jeg går ind i 10.0.0.1/2033/

P-660R-D1
NETWORK
WAN
LAN
NAT
ADVANCED
Static Route
Dynamic DNS
Remote MGMT
UPnP
MAINTENANCE
System
Tools
Diagnostic

Sådan ser menuen ud på venstre siden..
Avatar billede bartolomos Nybegynder
11. maj 2008 - 17:29 #8
Jeg ville umiddelbart skyde på at du skal ind under advanced for at finde firewall'en.