Avatar billede riba Nybegynder
30. april 2008 - 11:43 Der er 1 kommentar

Databound DataGridView

I have a little problem(quite anoying actually) with databound datagridview.
The grid has 5 columns, and all of them are DataGridViewTextBoxColumns(all are databound), and everything works fine. The grid loads entries from the database and so on.
I have to change somethings now.
I sholud add some empty rows(I can do that) and in the added rows the first cell sholud be a DataGridViewComboBoxCell instead of DataGridViewTextBoxCell.
Is this possible with databound gridview?
I have tried but cannot get it to work right. can you help me please, I’m quite desperate now. Is it possible to exchange private messages with you. I’m grateful in advance for any help you can offer. Best regards, Linn
Avatar billede riba Nybegynder
30. april 2008 - 11:45 #1
Ups, jeg har glemt at der er dansk forum.
Beklager, håber det er ok med englesk.
Med venlig hilsen Linn