Avatar billede arnepedersen Forsker
29. april 2008 - 14:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lille internetbillede

Jeg har formateret min PC, og nu er alle mine skærmbilleder kun i ca. halv størrelse.
I højre hjørne plejer jeg at have stor firkant. Når jeg lukker ned, og herefter lukker op igen, så er billedet igen halv størrelse. Jeg mener, at man kunne flytte billedet i siderne (med stor firkant) og lukke ned samtidig med at man holder ALT tasten nede. Det virker ikke.
Kan I hjælpe mig?
29. april 2008 - 14:44 #1
"Velkendt" problem ?

Opstart IE (kun ét vindue)
Træk vinduet til MAX størrelse/placering (IKKE maximer funktionen)
Hold [SHIFT] og klik [X] i højre hjørne for at lukke pænt.

Så burde den huske det...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. april 2008 - 14:46 #2
Er det din opløsning der er gået i hegnet? Har du installeret driveren til dit grafikkort. Beskrivelsen med den sorte firkant er lidt meget sort for mig.
Avatar billede arnepedersen Forsker
29. april 2008 - 17:13 #3
Ja men det er da rigtigt Karise Larry, det var SHIFT tasten, og ikke ALT tasten. Nu virker det igen Tak. Send lige et svar.
29. april 2008 - 17:22 #4
Ping...
(Det var et [svar]...)